Les persones del STO col·laboren amb La Finestra d’AIS

Un grup de persones del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Santa Teresa ha col·laborat en un nou capítol de LA FINESTRA D’AIS.

La Finestra és un projecte que ha sorgit amb el confinament. L’Associació AIS ofereix suport a persones amb diversitat funcional i les seves famílies, concretament en l’àrea d’oci.

A causa de la pandèmia l’Associació AISels ha hagut de suspendre activitats, reinventar-se i reformular les sortides de cap de setmana, fent que si les persones usuàries no poden realitzar la sortida, la sortida pugui arribar a les persones usuàries. D’aquesta manera, un cap de setmana al mes, es fa una sortida a una comarca/zona de Catalunya , dinamitzada per la Júlia, l’Arlet i la Roda, i que l’Associació AIS compartirà per internet.

El programa del mes de març farà referencia a la comarca de l’Alt Camp, amb visites a Montferri, Santes Creus i Pla de Manlleu. La Fundació Santa Teresa hi col·labora donant a conèixer l’entitat i participant en un intercanvi d’experiències amb missatge de part d’ un grup del Servei de Teràpia Ocupacional. Així, en Ramón, en Ciscu, la Vicky, en Jordi, el Javi, en Jaume i la Pepa han acollit a la Julia, L’Arlet i la Roda per compartir i donar a conèixer tres de les activitats que realitzen en aquests moments: cura del galliner, cultiu ecològic en un petit espai d’horta i realització d’espelmes artesanes. La visita ha finalitzat amb un missatge per les persones que veuran aquest capítol!!!