He tingut l’oportunitat de tenir una visió global perquè he passat per tots els serveis de l’entitat.

Vaig començar l’any 1999. Jo vaig arribar a la Fundació Ginac [de Valls] a fer les pràctiques de Psicologia. Al setembre m’incororava com a auxiliar del Centre Ocupacional, i al cap d’uns mesos com a responsable d’SCAPS al CET Taller de Ginac i després també del Centre Especial de Treball de la Fundació Santa Teresa. Aquí és on començo a estar a cavall de les dues fundacions, Ginac i Santa Teresa, portant els SCAPS dels CET Taller. Més endavant agafo la coordinació de tots els SCAPS, també de Jardineria. Entrevista sencera a youtube.com/watch?v=C39YcAL0pWk

Llegir més

La Caixa ha lliurat a la Fundació Santa Teresa 5 tablets per millorar la comunicació de les persones dels serveis residencials. Les noves eines facilitaran la connexió de les persones residents a les llars amb les seves famílies i amistats mentre duri el confinament. Llegir més

Amb el suport del programa Incorpora de la Caixa, hem adaptat el Servei d’Inserció Laboral i orientació empresarial per continuar oferint oportunitats als col·lectius més vulnerables. Des de casa, i amb la coordinació i col·laboració que suposa el treball en xarxa, la tecnologia ha permés mantenir l’activitat i, fins i tot, buscar noves vies d’acció, aprofitant les oportunitats que sorgeixen amb cada crisi. Llegir més

Dincat segueix esperant mesures extraordinàries per garantir els llocs de treball

Més informació a la premsa sobre coronavitus i discapacitat:

Llegir més

DINCAT i ECOM fan una crida conjunta perquè es reforci la protecció en la pandèmia COVID-19 a totes les persones amb discapacitat, i el suport a les entitats del sector. Ofegades ja econòmicament per un infrafinançament crònic per part de l’Administració des de fa deu anys, les entitats necessiten el suport de l’Administració Pública per assumir els costos econòmics per fer front a la pandèmia i garantir la salut dels i de les professionals, i les persones que atenen. Llegir més

La federació DINCAT, que agrupa 281 entitats socials i representa els drets de més de 30.000 persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies a Catalunya expressa la seva disconformitat amb l’anunci de la retallada d’un 15% en el pagament dels serveis d’atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual temporalment tancats que ha comunicat el departament de Treball, Afers Socials i Famílies a les entitats del sector. Llegir més

Seguint les directrius de les diferents administracions respecte a les mesures de prevenció vers el COVID19, la Fundació ha suspés fins al 14 d’abril les activitats dels centres ocupacionals, SOI, Prelaboral i els Serveis Formatius, d’intermediació laboral i d’Oci, amb l’objectiu de minimitzar els riscos de contagi, prevenir sumi propagació i assegurar l’atenció a les persones més vulnerables.

Només es manté l’atenció als serveis d’habitatge i suport a la pròpia llar i l’activitat del Centre Especial de Treball amb l’objectiu de protegir els llocs de treball de les persones més vulnerables, amb les màximes mesures de protecció determinades per les autoritats sanitàries. Llegir més