Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental

Programa TSF055/20/000033, adreçat a persones amb diversitat funcional de caràcter intel·lectual i/o trastorn de salut mental i demandants d’ocupació no ocupades, inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya, i també a persones treballadores en actiu que es trobin en la fase de seguiment a la inserció i/o que requereixin aplicar la metodologia de treball amb suport. Llegir més

Els 10 joves participants reprenen l’activitat formativa del curs Operador de màquines, eines i manipulats de subconjunts que la Fundació porta a terme amb periodicitat anual.

El curs capacita professionalment en aspectes tècnics i transversals com l’actitud, el comportament, el treball en equip, i la comunicació unipersonal i interpersonal. Llegir més

La Fundació Santa Teresa és una entitat d’economia social, sense ànim de lucre, que treballa per aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental de la comarca del Tarragonès i de les seves famílies, així com també de les persones amb dificultats d’inserció, oferint suports i oportunitats, promovent la seva autonomia i el procés de presa de decisions, dins d’una cultura de la qualitat i de la gestió sostenible.

Descarrega el dossier de premsa

Responsable de Comunicació: Elena Rodríguez · comunicacio@fundalis.org · 977 552 926 – 977 667 111

He tingut l’oportunitat de tenir una visió global perquè he passat per tots els serveis de l’entitat.

Vaig començar l’any 1999. Jo vaig arribar a la Fundació Ginac [de Valls] a fer les pràctiques de Psicologia. Al setembre m’incororava com a auxiliar del Centre Ocupacional, i al cap d’uns mesos com a responsable d’SCAPS al CET Taller de Ginac i després també del Centre Especial de Treball de la Fundació Santa Teresa. Aquí és on començo a estar a cavall de les dues fundacions, Ginac i Santa Teresa, portant els SCAPS dels CET Taller. Més endavant agafo la coordinació de tots els SCAPS, també de Jardineria. Entrevista sencera a youtube.com/watch?v=C39YcAL0pWk

Llegir més

Els efectes del coronavirus ens aboquen a una crisi econòmica i social, fruit d’un model econòmic acabat, però també a un nou paradigma empresarial que ha d’incorporar aspectes mediambientals i socials, foment de la tecnologia i, sobre tot, major interdependència entre els diferents agents econòmics. Escollir aquells agents que comparteixin els nostres valors i crear xarxes per construir plegats el futur que volem, serà la base de la nova economia. Llegir més

La Caixa ha lliurat a la Fundació Santa Teresa 5 tablets per millorar la comunicació de les persones dels serveis residencials. Les noves eines facilitaran la connexió de les persones residents a les llars amb les seves famílies i amistats mentre duri el confinament. Llegir més