L’Empresa d’Inserció de les Comarques de Tarragona (Ei), en col·laboració amb la Fundació Santa Teresa i el suport de Fundació Bancària “La Caixa” i la Diputació de Tarragona, mitjançant subvenció per a l’execució d’actuacions d’inserció sociolaboral de persones discapacitades i amb risc d’exclusió social, ha finalitzat el projecte de millora de la Riera de Marmellar i els torrents de la Moixeta, a la Juncosa de Montmell, i de les Segueres, a La Bisbal del Penedès. Llegir més

El Centre Especial de Treball de la Fundació Santa Teresa del Vendrell, amb el suport de Fundació Bancària “La Caixa” i la Diputació de Tarragona, mitjançant subvenció per a l’execució d’actuacions d’inserció sociolaboral de persones discapacitades i amb risc d’exclusió social, ha finalitzat el projecte de millora dels torrents i rases situades entre els pobles de Llorenç del Penedès i Sant Jaume dels Domenys. Llegir més

Cada 5 de desembre celebrem el Dia Internacional del Voluntariat, i donem les gràcies a totes i tots els que ens ajuden, amb el seu temps i compromís, a tirar endavant les activitats de la Fundació.

La Fundació Santa Teresa promou el voluntariat per donar suport a les persones amb discapacitat del Baix Camp, a través del programa Vols? Sentir el Voluntariat. 110 persones col·laboren actualment de forma voluntària amb l’entitat. Llegir més

Les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament tenen les mateixes necessitats que la resta de la societat: d’autonomia, de treball, formatives, comunicatives, lúdiques, emocionals, etc. En un dia com el d’avui, no podem deixar passar l’oportunitat per denunciar la situació d’invisibilitat que pateixen les persones amb discapacitat intel·lectual en els diferents sectors de la societat per poder exercir els seus drets. Llegir més

COMUNICAT DE DINCAT,  organització que agrupa les entitats d’iniciativa social que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, en resposta a l’aprovació d’un augment addicional del 5% del salari mínim interprofessional als Centres Especials de Treball (CET), com a mesura extraordinària i exclusiva per al 2019 per al manteniment de llocs de treball de persones amb discapacitat intel·lectual. Llegir més

Cursos subvencionats pel Servei d’Ocupació de Catalunya
i finançat amb càrrec als fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal FOAP 2019-2020

Informació i inscripcions : 977667111
Avinguda Santa Oliva, 20-22, 43700 El Vendrell Llegir més

Obra Social la Caixa col·labora en el finançament d’un projecte de la Fundació Santa Teresa del Vendrell per a l’eliminació de barreres arquitectòniques en un habitatge pilot per l’adaptació a la vida independent de persones amb discapacitat intel·lectual. José Carlos Eiriz, director de la Fundació Santa Teresa del Vendrell i Alexis Gómez, director de Banca institucional de “la Caixa”, han signat avui l’acord de col·laboració per finançar una part de les obres necessàries per a la posada en marxa d’aquest habitatge pilot. Llegir més

Memoria Santa Teresa 2018

Mitjançant aquesta memòria volem mostrar la nostra actuació al llarg de l’exercici 2018 en els àmbits social, econòmic i ambiental, per tal de poder avaluar el grau de compliment de la nostra finalitat fundacional, millorant la inserció laboral i social i també la qualitat de vida i la felicitat de moltes persones.L’aportació de les persones voluntàries, institucions públiques, empreses privades, famílies, treballadores i treballadors, i persones ateses pels diferents centres i serveis de la Fundació, han fet possible la realitat que us presentem i, per aquest motiu, us volem donar el nostre agraïment més sincer.

El treball conjunt amb la Fundació Onada i amb la Fundació Ginac, ens ha permès crear moltes sinèrgies i avançar en la qualitat assistencial i en la viabilitat econòmica dels nostres projectes, construint un futur compartit. La posada en funcionament de la Empresa d’Inserció de les Comarques de Tarragona, ha estat una de les fites aconseguides en aquest sentit. Llegir més

Les persones grans de Calafell i Cunit reben cada setmana una trucada d’atenció per part dels voluntaris i voluntàries de l’entitat.

Un cop a la setmana, els i les voluntàries del Centre de Dia La Sínia de Calafell, de la Fundació Santa Teresa, s’encarreguen de trucar a 33 persones de més de 75 anys que viuen soles. La voluntària i la persona gran mantenen una estona de conversa amb l’objectiu de comprovar el seu estat de salut, que té les necessitats cobertes, reforçar la seva seguretat i detectar el sentiment de solitud que pugui tenir. Llegir més

La Confederació, organització que representa a les entitats no lucratives – associacions, cooperatives d’iniciativa social i fundacions – que presten serveis d’atenció a les persones al nostre país, ha exposat al president de la Generalitat de Catalunya la situació d’infrafinançament crònic dels serveis socials i l’impacte d’aquesta situació en les persones, les entitats i els professionals

El Tercer Sector Social reclama un pla urgent de recuperació i actualització de tarifes i mòduls, congelats des de fa 10 anys Llegir més