PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

Me enteré que hacían un curso de jardinería y me apunté

Creo que explicar un poco mi historia, sirve para animar a a luchar para salir hacia delante a quien se encuentre un poco hundido.

Mi historia empieza en el 2015, cuando perdí mi trabajo en hostelería. Con 52 años buscar trabajo es como buscar trufas en el parque. Me encontré hundido, bajo un pozo en el que veía una cuerda, pero estaba muy alta, no llegaba. Perdí mi autoestima. Perdí mi razón de existir. Llegir més

“Superar l’emergència i treballar perquè els i les usuàries puguin reprendre control de les seves vides.”

El tercer sector analitza els reptes de la pandèmia en el marc dels ‘Debats en positiu’, un cicle de col·loquis organitzat pel Diari de Tarragona amb la col·laboració de la Fundació «la Caixa». Llegir més

Empreses col·laboradores amb la formació i la inserció laboral

Les empreses del territori com CEVIPE, ID-LOGÍSTICS (KIABI)PASTISART col·laboren amb la Fundació oferint pràctiques als i les alumnes del curs d’operari/a de màquines i manipulats de subconjunts. Llegir més

Fundació “la Caixa” i CaixaBank col·laboren per renovar el mobiliari de la llar-residència

La renovació del mobiliari de les llars-residència millorarà les condicions d’habitatge, sobretot en els actuals temps de pandèmia, en que les persones passen més temps a la residència per evitar contagis.

CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació “la Caixa”, ha mostrat el seu suport a la Fundació Santa Teresa del Vendrell per renovar el mobiliari de les llars-residències Ventall, i Mar i Cel, del Vendrell, dintre del procés d’actualització dels dos equipaments. Llegir més

Programa SIOAS 2021-22

Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental

Programa adreçat a persones amb diversitat funcional de caràcter intel·lectual i/o trastorn de salut mental i demandants d’ocupació no ocupades, inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya, i també a persones treballadores en actiu que es trobin en la fase de seguiment a la inserció i/o que requereixin aplicar la metodologia de treball amb suport. Llegir més

El GEPEC-EdC realitza voluntariat inclusiu amb diversos grups de la Fundació Santa Teresa

Persones usuàries dels Centres Ocupacionals de Calafell i Cunit de la Fundació Santa Teresa i de la Fundació Onada a Torredembarra han participat aquest estiu activament en el projecte de seguiment i protecció del corriol camanegre, un petit ocell de la família dels limícoles que entre els mesos de març i setembre nidifica a les platges. Llegir més

Apoyo de Saint-Gobain a la Fundació Santa Teresa del Vendrell

La Fundació Santa Teresa del Vendrell ha recibido una aportación de 3.000 euros de la empresa Saint-Gobain Devisa, en apoyo a las medidas de prevención del Covidien-19. Llegir més

Col·laboració estratègica entre Xarxa Santa Tecla i Fundalis per contribuir a la millora dels serveis socials al territori

Sinergies per donar suport a col·lectius vulnerables, en situació de risc o d’exclusió sociolaboral al Tarragonès i Baix Penedès

La Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla i l’Associació Fundalis, grup format per la Fundació Santa Teresa del VendrellFundació Onada de Tarragona i Fundació Ginac de Valls, sumen esforços per contribuir a la millora del serveis socials al territori, treballant plegats per analitzar les necessitats socials del territori i desenvolupar serveis, especialment els destinats a facilitar la inserció sociolaboral i el benestar de col·lectius vulnerables, com ara la joventut en risc d’exclusió, les persones amb dependència i les persones amb discapacitat i/o trastorns mentals. Llegir més

Suport i acompanyament sociolaboral de l’Empresa d’Inserció Ei!

Les entitats Fundalis al 2018 van activar al 2018 l‘Empresa d’Inserció de les Comarques de Tarragona amb l’objectiu de donar resposta en els processos de formació i inserció laboral a col·lectius vulnerables i la missió de millorar la qualitat de vida de les persones en situació de risc d’exclusió laboral, mitjançant processos d’acompanyament sociolaboral, formació i feina, que els i les apoderin i en promoguin la inserció en el mercat laboral. Llegir més