Compromís amb les persones. Compromís amb el territori | Membre de Fundalis.org | Tel.: 977 667 111 |  
  • Mail
Fundació Santa Teresa
  • Link to Facebook
  • Link to X
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
  • Link to Youtube
  • La Fundació
  • Serveis
  • Empresa Social
  • Participació i voluntariat
  • Actualitat
  • Col·labora
  • Contacte
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Cercar
  • Menu Menu

IV Trobada d’Entitats Socials del Vendrell

abril 26, 2019

12 entitats de voluntariat social del Vendrell donarem a conèixer la nostra tasca a la IV Trobada d’Entitats Socials del Vendrell, de 10h 30’ a 14h a la Plaça Nova del Vendrell, per reflexionar amb la ciutadania sobre el paper clau de les entitats socials i posar en valor el voluntariat com eina de transformació social. Una trobada que també té per finalitat donar l’opció a les entitats a sortir de les nostres seus socials i trobar-nos en un espai públic i comunitari.

Durant el matí de dissabte hi haurà parlaments i actuacions del grup de música UPUNTÚ, dels Gegants i Nans del Vendrell, un concert dels Grallers Tocats de Canya el Vendrell i tancarem amb l’actuació de la Batucada del Drac de Foc El Cabrot.

Fins al 4 de maig també es pot visitar l’exposició “Connecta’t al Voluntariat” a la Sala La Fusteria del Vendrell (Carrer Major 10), per reconèixer la tasca del voluntariat social al territori i obrir-la a ciutadania. L’exposició està protagonitzada per testimonis de persones voluntàries d’arreu de Catalunya. Es tracted’una acció de promoció de l’associacionisme i el voluntariat de la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària (DGACC), del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, per tal de fer difusió i donar visibilitat a la tasca de les persones compromeses en l’acció voluntària.

La IV Trobada s’ha pogut organitzar, de nou, gràcies a la implicació de totes les entitats de Voluntariat social del Vendrell (Vendrell Viu Voluntariat): Mans Unides * Càritas * Oxfam Intermón * Associació de Donants de Sang del Baix Penedès * Associació Catalana d’Afectades i Afectats de Fibromiàlgia i d’altres síndromes de sensibilització central (ACAF) * Creu Roja * Lliga Contra el Càncer de les comarques de Tarragona * Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer (AFAVC) * Associació de Voluntaris de Protecció Civil del Vendrell * Associació Trèvol, Educació i Acció social * i Fundació Santa Teresa del Vendrell amb el suport de la Federació Catalana de Voluntariat Social com a plataforma de referència del voluntariat social a Catalunya.

“El voluntariat és prendre consciència de l’engranatge del qual formem part, observar què succeeix i veure què podem aportar perquè aquest tot que és la nostra comunitat es pugui continuar desenvolupant.”

“No és el que faig, és per què ho faig”

Us hi esperem!

Compartir aquesta entrada
  • Compartir a Facebook
  • Compartir a X
  • Share on X
  • Share on WhatsApp
  • Compartir a Pinterest
  • Compartir a LinkedIn
  • Compartir a Tumblr
  • Compartir a Vk
  • Compartir a Reddit
  • Compartir per correu
https://www.fundaciosantateresa.org/wp-content/uploads/2019/04/Cartell_ViuVendrell_2019.png 2048 1448 comunicacio https://www.fundaciosantateresa.org/wp-content/uploads/2018/03/logo_fst.png comunicacio2019-04-26 10:44:052019-04-30 10:48:18IV Trobada d’Entitats Socials del Vendrell

Actualitat

  • Col·laboracions (55)
  • Empresa Social (11)
  • Formació (21)
  • Notícies (137)
  • Publicacions (3)

Últimes notícies

  • Projecte “Vincles Vius”: fomentant relacions que generen comunitat març 31, 2026
  • 19 famílies al projecte d’assistència personal TEA març 20, 2026
  • Millora de l’entorn natural del “Fondo del Mata” al Vendrell, amb la Diputació de Tarragona març 12, 2026
  • Inclusió de les persones amb discapacitat a les empreses febrer 20, 2026
  • Places disponibles al programa MAIS d’inserció laboral per a persones amb especials dificultats febrer 19, 2026
  • El Programa INVESS 2025 cofinançarà la instal·lació de plaques fotovoltaiques i la adquisició de vehicles i maquinària elèctrica dels serveis de Jardineria i Residuus. febrer 6, 2026
  • 74 insercions laborals i 189 persones ateses amb el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” febrer 4, 2026
  • Programa SIOAS 2025-26 Serveis Integrals d’orientació, Acompanyament i Suport a la Inserció desembre 16, 2025
  • La xarxa Ràdars de Calafell compta amb 80 agents i més de 100 persones grans beneficiàries desembre 12, 2025
  • En risc més de 10.000 llocs de feina dels Centres Especials de Treball novembre 26, 2025

Informació Legal i Privacitat

 

Formularis de transparència i accés a la informació i de denúncia.

 

info@fundaciosantateresa.org

Avinguda de Santa Oliva, 20-22,
43700, El Vendrell, 977 667 111

Amb el suport de:


Dissenyat i desenvolupat per Resettecnic
  • Link to Facebook
  • Link to X
  • Link to LinkedIn
  • Link to Instagram
  • Link to Youtube
Link to: Presentació del llibre Flora medicinal del Penedès Link to: Presentació del llibre Flora medicinal del Penedès Presentació del llibre Flora medicinal del Penedès Link to: English Summer Camp a la Fundació Santa Teresa Link to: English Summer Camp a la Fundació Santa Teresa English Summer Camp a la Fundació Santa Teresa
Scroll to top Scroll to top Scroll to top
← Presentació del llibre Flora medicinal del Penedès ← English Summer Camp a la Fundació Santa Teresa