Patronat

El Patronat és el màxim òrgan de govern i d’administració de la Fundació. Els membres del Patronat exerceixen el seu càrrec gratuïtament. Els membres del Patronat de la Fundació són:

Presidenta. Sra. Montserrat Jornet i Jané
Membre del Patronat des de 1992. Empresària jubilada

Vicepresident. Sr. Ramón Pagès i Castells
Membre del Patronat des de 1992. Empresari jubilat, especialitzat en el sector de jardineria, floricultura, viverisme i la comercialització de tot tipus de productes a gardens. Ha estat assessor a nombroses entitats i organismes públics i privats, i participa habitualment en tot tipus d’actes culturals relacionats amb el sector. És patró de la Fundació des de la seva constitució i col·laborador a l’antiga Associació de pares i protectors Santa Teresa.

Secretària. Sra. Mari Paz Costas i Lombardia
Membre del Patronat des de 1992. Mestra i empresària jubilada

Vicesecretari. Sr. Pedro Antoranz i Calleja
Membre del Patronat des de 1992. Dedicat professionalment a l’àmbit de la metal·lúrgia en diverses organitzacions, ha estat representant del sindicat de la UGT a l’empresa Fuentes Instal·lacions, membre fundador de l’AMPA Àngels Garriga del Vendrell, vocal del Consell Escolar de Formació Professional del Vendrell i President de l’Associació de Propietaris d’Olivella.

Tresorer. Sr. Jaume Salvó i Güell
Col·laborador des dels inicis amb l’associació, avui Fundació Santa Teresa, n’és membre del Patronat des de 1992. Actualment jubilat, ha estat empleat d’entitat financera durant 40 anys i membre de diverses entitats com la Junta del Futbol Base del Club d’Esports Vendrell, del Vendrell Esport i Lleure, S.L. i de l’empresa Baix Penedès Esports.

VOCALS

Sra. Montserrat Miró
Membre del Patronat des de 1992. Mestra i psicòloga i col·laboradora com a psicòloga a l’Escola Santa Teresa en la dècada dels 80. La major part de la carrera professional l’ha desenvolupada a l’administració local en les àrees d’Educació i Serveis socials. Actualment jubilada.

Sra. Dolors Jané i Berga
Membre del Patronat des de l’any 2001.

Sr. Benet Jané i Palau
Membre del Patronat des de l’any 2003.

Sr. Avelino Menéndez Suárez
Membre del Patronat des de l’any 2004. Tècnic de prevenció de riscos professional. Tècnic de Saint Gobain Cristalera des dels 14 fins als 65 anys. Mestre industrial.

Sr. Manuel Palou Serra
Membre del Patronat des de l’any 2013.

Sr. Jordi Guitart Olivé
Membre del Patronat des de l’any 2016. Doctor en Filologia Anglesa. Llicenciat en Filologia Anglo-germànica. Llicenciat en Filologia Catalana. Catedràtic de Llengües Anglesa i Alemanya a l’Institut Baix Penedès des de l’any 1985. Professor a la University of California Los Angeles (UCLA) el curs 1989-1990. Cap de Departament de Llengües Estrangeres i professor de llengua anglesa a l’Escola Universitària de Turisme Bettatur de Tarragona del curs 1996 – 1997 al 2003-2004. President de l’Associació Musical Pau Casals del Vendrell des de l’any 2015.

Sr. Joan Mitjans Figueres
Membre del Patronat des de juny del 2919. Industria farmaceutica. Actualment jubilat

Sr. Arturo Martínez Pacha
Membre del patronat des de juliol del 2019. Professor d’Economia a l’Institut d’Educació Secundària Andreu Nin, del Vendrell, amb Grau en Relacions Laborals i Ocupació i Màster en Formació del Professorat en Economia.

Consell Comarcal del Baix Penedès, representat per la Sra. Eva Maria Serramià Rofes
Membre del Patronat des de l’any 2016. Llicenciada en Geografia i Història i en Dret. Màster en Gestió i Direcció a l’Administració Local. Postgrau en Hisenda Autonòmica i Local. Presidenta del Consell Comarcal del Baix Penedès des del 2015. Presidenta de l’Associació Musical Pau Casals des del 2009. Funcionària de carrera de l’Ajuntament del Vendrell des de l’any 1984. Llarga trajectòria a diferents entitats com el Cor d’Infants i del Cor Orfeó Parroquial, escolta, socorrista de la Creu Roja, grup de teatre de La Lira Vendrellenca i al Pastorets del Vendrell, Amics de l’Orgue i és sòcia d’Òmnium Cultural, Càritas i Creu Roja.