Projectes Territorials Integrals

En els projectes territorials integrats, persones de diferents col·lectius d’un mateix territori comparteixen serveis i activitats.

PROJECTE INTEGRAT DE CALAFELL

La Sínia, “Un centre per a grans persones”. Centre especial de treball que ofereix atenció a persones amb discapacitat o en risc d’exclusió i gent gran, d’una forma integrada i oberta a la participació de la resta de la població, amb un funcionament similar al d’un centre cívic. L’equipament també s’ha convertit en un espai formatiu i de millora de l’ocupabilitat.

La Fundació i l’Ajuntament de Calafell duen a terme el projecte de caràcter social Calafell Crea amb l’objectiu d’afavorir la integració i el desenvolupament de les persones més vulnerables del municipi. Ofereix formació i crea llocs de treball per a les persones en situació d’atur, mitjançant activitats i projectes que milloren els serveis i la qualitat de vida de la ciutadania.

PROJECTE TURÍSTIC

Iniciat al 2008, amb la finalitat de crear ocupació a les persones amb dificultats d’inserció laboral. En formen part l’Escola de Turisme del Baix Penedès, el Diver Parc d’Aventura i el Bar La Canya i el  Servei de catering.

PROJECTE INTEGRAL DE CUNIT

Ofereix formació i millora de l’ocupabilitat a les persones amb més dificultats i promou la integració de les persones amb discapacitat i trastorn mental del municipi, així com serveis a la gent gran.

El Casal Municipal de Cunit, gestionat per la Fundació inclou el servei de Bar Cafeteria i una programació d’activitats obertes a tota la ciutadania, establint sinergies de dinamització social, comercial, lúdiques i formatives adreçades a tota la població.