El projecte turístic de la Fundació Santa Teresa neix al 2008, amb la finalitat de facilitar l’ocupació a les persones amb dificultats d’inserció laboral, de crear un espai accessible i integrador, i dinamitzar l’oferta turística del territori.

La finalitat de l’Escola de Turisme del Baix Penedès és millorar l’ocupabilitat de les persones amb dificultats d’inserció laboral amb la creació de condicions favorables a la inserció, en col·laboració amb els empresaris del sector del turisme de la comarca del Baix Penedès, treballant amb les persones per millorar les seves possibilitats laborals i amb el sector per conèixer les seves necessitats i les seves ofertes d’ocupació.

Gràcies a la implicació del territori i a la col·laboració d’entitats, administracions i del mateix sector del turisme, disposem d’un model d’ensenyament integrador, innovador i de qualitat.

L’èxit d’aquest projecte amb el teu suport és l’èxit de cadascun dels alumnes.

L’Escola de Turisme Baix Penedès disposa d’un restaurant obert al públic durant el curs escolar (de dilluns a divendres, dies lectius), que es caracteritza per una cuina catalana de proximitat, duta a terme pels propis alumnes de l’Escola. Ofereix un menú de dilluns a dijous, menú degustació els divendres i menús per a grups amb reserva prèvia. Més informació a www.escolaturismebp.org. Contacte i reserves a direccio@escolaturismebp.org o al 677428598.