Generalitat de Catalunya i SOC

Generalitat de Cataluna i SOC Servei d'Ocupació de Catalunya

La Fundació Privada Santa Teresa és Agència de Col·locació autoritzada pel Servei d'Ocupació de Catalunya, amb número d'autorització: 0900000056

L'objectiu principal d' aquest servei és la integració laboral de les persones que presenten especial dificultats per accedir al mercat de treball.

Com a Agència de col·locació s'oferiran activitats d'intermediació laboral amb la finalitat d'oferir a les persones un lloc de treball adequat a les seves característiques i facilitar a les empreses els treballadors més adients a les seves necessitats.

Els tècnics oferiran assessorament per conèixer els recursos de la comarca per la recerca de feina, per millorar les habilitats individuals necessàries per la inserció laboral, per conèixer l'oferta formativa de la comarca per millorar la qualificació professional, ...

Treballaran també tècniques de recerca de feina mitjançant sessions individuals i/o grupals per determinar el perfil laboral, per la realització de currículum i la carta de presentació, per fer recerca d'ofertes per Internet, per la preparació d'entrevistes de selecció, etc.

També es duen a terme accions de prospecció empresarial on s'ofereix als empresaris assessorament per assolir amb èxit la inserció a les seves organitzacions de persones amb dificultats específiques per accedir al mercat laboral.

Per a més informació poden trucar al 977 66 71 11 o enviar un correu electrònic a agenciacolocacio@ventall.org

El nostre horari d'atenció es: De Dilluns a Divendres de 8:00 a 14:00 i de 15:00 a 17:00
Els períodes de Setmana Santa, Juliol, Agost i Nadal es de 8:00 a 15:00.