Serveis de Suport a la Llar (SSLL)

Serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental, que fomenten l'autonomia personal i el desenvolupament de la persona en les activitats de la vida diària, tant a la seva llar com a la comunitat.

Servei de Suport a l'Autonomia en la pròpia Llar (SSAPLL)

Facilita l'accés de la persona a una vida més independent, en el seu domicili habitual, oferint suports flexibles i dinàmics que s'ajustin a les necessitats i expectatives de la persona en cada moment.

Pau Casals

Fitxa: