L'entitat

La FUNDACIÓ SANTA TERESA, és una d'iniciativa social sense ànim de lucre, situada a la carretera Santa Oliva, nº 20-22, 43700, del Vendrell, de la comarca del Baix Penedès.
Podeu contactar amb nosaltres en el telèfon 977667111, el fax 977665433 o bé escriure'ns a: info@ventall.org.
Us convidem a visitar la nostra pàgina web: www.fundaciosantateresa.org, on trobareu informació complementària dels nostres serveis. Si voleu participar en el nostre blog podeu entrar en fundaciosantateresa.blogspot.com.es

La nostra missió és aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental, de la gent gran i de les seves famílies, millorant la seva autonomia personal i qualitat de vida, amb la participació activa de cada persona, oferint-los els suports que cadascú necessita, perquè disposin de les mateixes oportunitats que la resta de ciutadans, i la seva plena integració social i laboral.