II Jornada de la inclusió, per una Gavà inclusiva

El passat dia 16 d’octubre de 2018 es va celebrar la II jornada de la Inclusió. Per una Gavà Inclusiva

La temàtica de la jornada girava entorn el dret a la vida independent de les persones amb discapacitat. Ens van convidar per tal d’explicar el funcionament del nostre Servei de Suport a La Llar i per escoltar el testimoni en primera persona de la Montse Giménez, qui va compartir la seva experiència amb els assistents i va explicar la seva lluita diària per tal de poder ser la protagonista de la seva pròpia vida, vivint-la com ella desitja i no com els altres la voldrien per a ella. Des d’aquesta perspectiva i essent conscients que encara queda camí per recórrer, ens proposem avançar junts, escoltant-nos i aprenent els uns dels altres.