Vols? sentir el Voluntariat apropa l’espai VOLS? OPINAR

Els voluntaris/es son un equip de suport i tenen un paper molt important dins la nostra entitat, ja que aporten i ofereixen noves oportunitats que reverteixen en la millora de la qualitat de vida de les persones ateses a la Fundació Santa Teresa.

L’acció voluntària de tots ells/es, SUMA i reforça la missió de la Fundació. Són ciutadans compromesos, que aporten una visió crítica i un vincle de connexió amb l’entorn més immediat de l’entitat. perfectap.us

La seva vivència és molt particular i enriquidora, per això els hi hem proposat que la puguin transmetre!

OPINIÓ! Vols?

El meu nom és Núria.

Definiria el voluntariat amb la següent expressió : “ Rebre més del que dones”.

En un moment concret de la meva vida, uns amics meus em van explicar la seva experiència voluntària i aquest fet em va fer pensar que jo també voldria formar part d’aquest moviment transformador.

Actualment em sento satisfeta, crec que la meva participació és petita però quan comparteixo amb la Rosa l’acompanyament a les seves classes de manualitats ( al Centre Cívic Sant Jordi del Vendrell) i veig que gaudeix amb el suport que li ofereixo, Val la pena!.

Estic sensibilitzada, propera al moviment de voluntariat i motivada al fet d’aproximar el meu suport, doncs tinc un germà amb discapacitat intel·lectual i un nebot amb autisme i ambdues vivències tan properes m’han fet viure i veure la vida amb uns altres ulls!

El voluntariat m’aporta alegria, pau, el fet de sentir-me útil, de poder transformar la realitat del meu entorn,...potser es poca la meva aportació, però penso que una mica de molts pot fer el moviment voluntari més gran!.

Les persones tenim la necessitat de donar i rebre i per tant crec que el voluntariat és una forma d’activar-se, passar a l’acció, en un moment en que cal una actitud vital per promoure canvis socials en benefici de tots/es!

Núria Compte