Nou projecte integrat a calafell: propera construcció i gestió d’un equipament destinat a centre ocupacional i centre de dia

L’ajuntament de Calafell va aprovar la concessió dels terrenys adjacents a la Masia de la Sínia, en el ple municipal celebrat el 19/12/2014, per un període de 30 anys, a la Fundació Santa Teresa, que és qui s’encarregarà de la gestió i també es farà càrrec de les obres de construcció d’aquest equipament. Les obres començaran al 2015, i el servei es posarà en funcionament previsiblement al 2016. Tant el disseny com la posterior gestió d’aquests equipaments parteix del model innovador plantejat per la Fundació Santa Teresa, amb una atenció centrada en la persona, un caràcter individualitzat i un servei de proximitat, que permetin l’apropament de la gent gran i les persones amb discapacitat al municipi de Calafell, cobrint adequadament les seves necessitats i optimitzant els recursos disponibles. Els Arquitectes Josep Mª Jané Casas i Joaquim Chacopino Pla de Calafell han estat triats per portar a terme aquest projecte.