Nou conveni de col•laboració entre el Restaurant “El Casinet” i el Programa INCORPORA

El passat divendres 28 de novembre coincidint amb el darrer cap de setmana de la temporada es va signar el conveni de col•laboració entre el Restaurant “El Casinet” de Sant Salvador (El Vendrell) i el Programa INCORPORA de Fundació La Caixa. El conveni sorgeix de la col•laboració iniciada amb la Fundació Santa Teresa que ha permès inserir en aquesta empresa 12 alumnes formats a l’Escola de Turisme del Baix Penedès. Mitjançant les pràctiques i la borsa de treball els alumnes han pogut iniciar-se en l’ofici en aquest establiment que en poc temps s’ha fet conegut pels seus arrossos. Els bons resultats de la inserció, així com l’interès en participar en la formació dels alumnes per part de l’empresa han propiciat la formalització del conveni. Que s’iniciarà amb la participació en les accions formatives que com a Punt Formatiu Incorpora realitzarà l’Escola de Turisme del Baix Penedès a partir de 2015. Amb l’objectiu de millorar l’empleabilitat dels usuaris incorpora s’oferirà una capacitació professional en els següents oficis: - Auxiliar de cuina (febrer-abril) - Auxiliar de cambrer (abril-juny) - Auxiliar de neteja d’instal•lacions i establiments turístics (abril-juny) La formació consta d’aproximadament 300 hores de les quals 100 seran la formació professional de l’ofici, 100 competències trasversals i 100 de pràctiques en empreses.