El dissabte 13 de Desembre: Gran Gala MàGica!,.....Hi esteu convidats/des!.

SmiLe (Secció de Màgia i Il•lusionisme de la Lira de El Vendrell), en col•laboració amb la Fundació Santa Teresa del Vendrell, ens ofereix una GRAN GALA MÀGICA que es portarà a terme el dissabte 13 de DESEMBRE, a les 17h a la SALA Pau Casals de la Lira Vendrellenca (C/ Sant Jordi nº 7 del Vendrell) Aquesta Gala és possible gràcies a la col•laboració d’SmiLe i de la Lira Vendrellenca que de forma compromesa posen a disposició el meravellós art de l’il•lusionisme, sent partícips actius en el benestar de la vida de les persones i les societats. Participar és actuar! Hi esteu convidats/des!. Entrada gratuïta! Reserveu-vos aquesta data!. Us esperem, per passar una bona estona plegats/des! Bones Festes!