Voluntaris, entitats i empreses units compartint experiències. La responsabilitat social ens convoca!

Voluntaris, entitats i empreses units compartint experiències.

La responsabilitat social ens convoca!

Des de la Fundació Santa Teresa, Fundació Onada i Fundació Ginac hi vam ser presents i actius amb el projecte Vols? sentir el voluntariat.

Voluntaris.cat ha acollit el 20 d’Octubre al recinte d’ El Born CC la segona edició del Marketplace amb una assistència de més de 5.000 persones i més de 400 voluntaris.

El Marketplace 2014 és un esdeveniment bianual organitzat per la Federació Catalana de Voluntariat Social, que té com a objectiu principal facilitar un espai on voluntaris, entitats i empreses amb Responsabilitat Social comparteixin les seves experiències i busquin punts de trobada per col·laborar conjuntament, una relació necessària i imprescindible per la tasca transformadora social que realitzen milers de voluntaris a Catalunya.

A banda dels 77 estands distribuïts pels passadissos centrals del Born CC, durant tot el dia s’han organitzat diverses activitats formatives per a voluntaris i entitats, d’intercanvi d’experiències d’èxit i col·laboració, així com espais de debat sobre el sector del voluntariat.

Catalunya és una de les regions europees més actives en acció voluntària.

Per més informació:: www.marketplace.voluntaris.cat