Projecte Calafell Crea

Projecte Calafell Crea. La Fundació Santa Teresa i l’Ajuntament de Calafell han dissenyat el projecte CALAFELL CREA. Es tracta d’un projecte innovador que ha d’impulsar la creació d’ocupació i la millora de l’ocupabilitat al municipi. Es finançarà amb una part de l’increment de recaptació de l’IBI que ha establert el govern central i que l’Ajuntament de Calafell, per unanimitat, ha decidit destinar a la població desocupada.

El projecte CALAFELL CREA preveu la contractació de 7 professionals de Calafell que, durant 6 mesos, formaran 36 persones que actualment es troben a l’atur. La formació es realitzarà en els àmbits de la restauració, manteniment d’edificis, atenció al públic, construcció, manteniment de la via pública, jardineria i agricultura.

Cal destacar que cada activitat formativa està associada a un projecte social i que es potenciarà el voluntariat, tant entre el participants com entre la població de Calafell.