La Fundació Santa Teresa del Vendrell regala energia positiva en el Dia Mundial de la Salut Mental. Es calcula que una de cada quatre persones pateix un trastorn mental en algun moment de la vida.

Sovint són malalties que arrosseguen un estigma important. Per millorar la sensibilització cap al col·lectiu i fer-lo visible, avui que es celebra el Dia Mundial de la Salut Mental, i els usuaris del servei prelaboral de la Fundació Santa Teresa han sortit al carrer a repartir uns molinets molt especials, carregats amb missatges positius.