Set persones joves amb discapacitat s’han beneficiat d’una formació organitzada per la Fundació Santa Teresa dintre del marc del projecte “Uno a Uno”

El projecte està cofinançat per la Fundación ONCE i el Fons Social Europeu

Un total de set persones joves amb discapacitat han realitzat el Curs d’Operari de Maquinària, Eines i Manipulació de Subconjunts organitzat per la Fundació Santa Teresa, i que està emmarcat en el Projecte de Reforç de l’Empleabilitat de Persones Joves amb Discapacitat “Uno a Uno”, cofinançat per la Fundación ONCE i el Fons Social Europeu

El curs ha consistit en un total de quatre mòduls teoricopràctics i dos més de caràcter transversal, amb un total de 260 hores, de les que 100 eren de practiques en empresa. Els mòduls versaven sobre processos productius, utilització i manteniment de màquines i utillatge.

La totalitat dels alumnes, que presentaven diverses casuístiques de discapacitat, han mostrat millores en les seves aptituds i competències, tant en aquelles vinculades al contingut del curs com en altres de caràcter més general, com ara la seguretat en les seves pròpies habilitats.

El curs s’ha desenvolupat entre els dies 28 de maig i 19 de juliol de 2018.