Serveis de Suport a la Llar (SSLL)

Serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental, que fomenten l'autonomia personal i el desenvolupament de la persona en les activitats de la vida diària, tant a la seva llar com a la comunitat.

Llars-residències Ventall, i Mar i Cel

Ofereixen una llar, amb els suports necessaris per tal que les persones puguin desenvolupar-se amb autonomia i qualitat de vida. Són petits nuclis de convivència, ubicats en l'entorn urbà per potenciar la integració en la comunitat.

Ventall

Ventall 2