Centre Especial de Treball (CET)

El nostre Centre Especial de Treball desenvolupa diferents activitats productives : serveis de jardineria i forestals; serveis industrials; enclavaments laborals; neteja i manteniment d'espais ambientals ; pintura, senyalització i manteniment; suport a esdeveniments turístics i restauració; aparcaments. Per tal de garantir una atenció de qualitat a nivell personal i social de tots els treballadors amb discapacitat i/o trastorn mental del CET, comptem amb els professionals adients al Servei Complementari d'Ajustament Personal i Social (SCAPS).

CET

foto

Proporciona una ocupació adaptada a les necessitats de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental, amb dificultats per incorporar-se al mercat laboral. El nostre Centre desenvolupa diferents activitats productives que possibiliten al treballador triar en quina participar, facilitant la seva formació continuada, i promovent la seva inclusió mitjançant treballs en la comunitat.

Fitxa:
Posada en funcionament: Gener de 1994
Ubicació: Avinguda Santa Oliva 20-22. El Vendrell (Tarragona)
Telèfon: 977.66.71.11
correu electrònic: info@fundaciosantateresa.org
Persones ateses: Actualment el CET de la Fundació Privada Sta. Teresa compta amb una plantilla de 142 treballadors/es amb algun tipus de discapacitat.
Horari: L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 9.00h a 17.30h