PROJECTES

Un nou centre ocupacional per les persones de Calafell

Gràcies a la col·laboració de la "llar de jubilats" de Calafell poble, i al suport de l'Ajuntament de Calafell, la Fundació Santa Teresa ha posat en funcionament un centre ocupacional a Calafell. Amb aquest projecte volem apropar els serveis a les persones de Calafell, amb l'objectiu d'aconseguir la màxima integració social, promovent la participació en la comunitat i la creació de suports naturals en el seu entorn. Estem molt contents de poder compartir l'espai del carrer Jesús amb les persones grans, i de la bona convivència que s'ha generat al llarg d'aquests mesos. No obstant això, continuem treballant amb l'Ajuntament per poder crear, en un futur proper, un nou centre preparat per a les necessitats futures de totes les persones de Calafell.